fredag 19 juni 2009

090525 - SPX 2009, Kodachi-kun och Finncon

Var som bekant på SPX (small press expo) i vår kära huvudstad för ett par veckor sedan.
Det var första gången jag var där, och det var verkligen intressant! Massa spännande människor och nya intryck! En hel del sålda fanzine (ungefär lika många sålda som köpta, i slutändan, men jag antar att det inte går att undvika..).
Verkligen att rekomendera, och jag kommer definitivt tillbaka nästa år! <3
Tack till alla hjälpsamma människor, och alla som köpte mina/våra/ fanzine!

Årets Kodachi-kun (konvent jag är med och arrangerar, info finns på mangakailund.org) var succé! Många besökare, och ovanligt många cosplayare. Roligt!
Några sålda fanzine, och positiv feed-back. :3

Kan nu meddela att saken är klar; jag, samt 2 till 5edelar av Think Ink, kommer att infinna sig på Finncon den 10-12 juli i Helsingfors, Finland!
Vi kommer att finnas i deras "Art Alley" plus på cosplayscenen (som vanligt)!
Ser verkligen fram emot det! Hoppas att vi ses!
(http://2009.finncon.org/)

Inga kommentarer: