måndag 31 augusti 2009

Serieskola samt ISV!

Så har man ätligen börjat serieskolans andra år och fint är vad det är!

Har varit så himla kul att få träffa alla gamla godingar igen, samt kika lite på de "stackars små ettorna" XD Har intagit en studio tillsammans med två andra flitiga serietecknare. Inspiration var det här!


Har även påbörjat min serie till I Seriernas Världs serietävling. Huj så fint det blir! :D

(ja, tyvärr kan jag inte skryta öppet med den förren efter tävlingen, men jag blir nog ganska nöjd iaf :D)
Min arbetsplats hemma - ritandes min ISV-serie :D


Om ISV:

Undertecknad samt min kära studio-kumpan på Serieskolan, T Wadbro, kommer att hålla i SerieCatwalken vid invigningen samt SerieMaskeraden på Debaser! Ni är alla hjärtligt välkomna! :3 Mer info kommer snart, men sålänge kan ni kika på ISVs blogg: http://isv.se/

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är cool Fanny. Jag är så glad att jag får gå i samma klass som dig ett år till! <3

Pöss!